طراحی و اجرا کافی شاپ بین در سعادت آباد

بروز شده در توسط مهسا رحیمی درباره طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی (فقط 2 دقیقه مطالعه)
طراحی و اجرا کافی شاپ بین در سعادت آباد

نمای کافه بین در سعادت اباد

کافه ای اجرا شده واقع در علامه شمالی ، سعادت آباد با متراژ تقریبی 35 متر مربع می باشد. دو سبک مینیمال یا صنعتی از طرف کارفرما ارائه شد که با توجه به کم بودن متراژ کلی فضا، سبک مینیمال انتخاب شد. تم رنگی خواسته شده مشکی و طوسی بود که برای تلطیف و حفظ تعادل رنگها در فضا و خنثی کردن غالب بودن رنگ مشکی، از چوب روشن و رنگ سفید در بخش کانترو سقف استفاده شد و همچنین با ایجاد تضاد تیره و روشن و انتخاب رنگ طوسی روشن در سطح بزرگتر و مابین رنگهای مشکی در سطح کوچکتر باعث چشمگیر تر شدن فضای کلی شد.

کانتر کافه بین در علامه شمالی1

کانتر کافه بین

سقف کافه در سعادت آباد

به علت کوچک بودن فضا و طبق سبک مینیمال، طراحی سقف بسیار ساده و در یک سطح ارتفاع انجام شد

شلف کافه بین در علامه شمالی

شلف پشت کانتر برگرفته از عکس زیر می باشد و در واقع نصف فنجان و نعلبکی از دید بالا می باشد. قسمت صفحه پشت از جنس چوب طبیعی و برای نشان دادن طرح و ساخت بدنه شلف از فلز استفاده شد و با گذاشتن ام دی اف مشکی جایی برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته شد.

میز بار در کافه

به علت اینکه میزها و صندلی ها فضای کمتری اشغال کنند، به صورت میزهای بار و در عرض 40 سانتی متر طراحی شدند.

طراحی میز بار در کافه ای در سعادت آباد

برای کف نیز از تایل های سرامیکی 60 در 120 و رنگ طوسی روشن استفاده شد.

دیوار میکرو سمنت کافه

برای طرح دیوارهای طوسی رنگ، متریال میکروسمنت با طرح ابروباد انتخاب شده است.

نما ی کافه در علامه شمالی

برای هماهنگی فضای خارجی با فضای داخل از همین تم رنگی و متریال استفاده شده است.در فضای بیرونی طبق خواسته کارفرما یک میز به صورت پله ای در بالای باغچه گذاشته شد.همچنین یک گرماتاب سقفی درقسمت پایینی سردر گذاشته شد تا در فصل سرما نیز بتوانند از این فضا استفاده کنند.

از بیرون و در سمت پنجره ای که مبل قرار دارد نیز فلاورباکس قرار دادیم تا از داخل ویو بهتری داشته باشیم. عرض فلاور باکس را نیز تا حد امکان کم گرفتیم تا مزاحمتی برای تردد در پیاده رو نداشته باشیم.

عکس نویسنده
مهسا رحیمی

بنیان گذار برند سامانو و طراح داخلی
هدفم کمک به شما برای طراحی داخلی بهتر فضای مورد نظرتان با استفاده از دانسته هایم شامل اصول و قواعد استاندارد طراحی، ترکیب بندی درست رنگ ها در کنار هم، شناخت انواع مواد و متریال و نحوه اجرای جزئیات است

مطالب مرتبط با طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی