طراحی و اجرا کانتر فروش در مجتمع تجاری اپال

بروز شده در توسط مهسا رحیمی درباره طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی (فقط 2 دقیقه مطالعه)
طراحی و اجرا کانتر فروش در مجتمع تجاری اپال

طراحی کانتر گلاب و عرقیات گیاهی صالحیان واقع در طبقه H پاساژ اپال می باشد. در کانسپت طراحی کانتر باید یک سری از قوانین پاساژ رعایت می شد اعم از اینکه منبع نور تابیده شده در ویترین باعث آزار چشم نشود و مستقیم در دید رهگذران نباشد و بالاتر از ارتفاع 110 سانتی متر کانتر چیزی در نظر گرفته نشود و جز فضای طراحی حساب نشود.

کانتر و ویترین فروش در مجتمع تجاری اپال

رنگ برند صالحیان آبی تیره است و کانتر نیز با همین کد رنگی رنگ شده است و برای چشمگیر تر شدن آن طبق هارمونی رنگها از رنگ مکمل آن نارنجی، با نسبت یک به دو استفاده شده است چون رنگ نارنجی غالب است و انرژی بیشتری دارد باید برای حفظ تعادل به ازای هر یک واحد رنگ نارنجی دو واحد رنگ آبی استفاده شود.

به این علت که در محصولات این برند عسل نیز موجود می باشد، فرم کانتر با ایده 6 ضلعی کندو عسل طراحی شده است. در طراحی شلف های پشت کانتر نیز از همین فرم استفاده شده است.

پس از تایید کانتر طراحی شده، با تهیه نقشه اجرایی،در کارگاه بدنه کانتر با ام دی اف خام در چند یونیت ساخته شده است و سپس با بتونه کاری درزها گرفته شده و در نهایت با رنگ پلی اورتان براق رنگ شده است و در نهایت یونیت ها سر پروژه به هم پیچ و وصل شده اند. شش ضلعی های نارنجی و سفید نیز از جنس پلکسی است و با دستگاه CNC برش داده شده اند و با چسب روی کانتر چسبیده شده است.

شلف ها نیز از جنس ام دی اف خام می باشند که رنگ شده اند و زمینه پشت شلف ها نیز از جنس ام دی اف با روکش نقره ای است .

عکس نویسنده
مهسا رحیمی

بنیان گذار برند سامانو و طراح داخلی
هدفم کمک به شما برای طراحی داخلی بهتر فضای مورد نظرتان با استفاده از دانسته هایم شامل اصول و قواعد استاندارد طراحی، ترکیب بندی درست رنگ ها در کنار هم، شناخت انواع مواد و متریال و نحوه اجرای جزئیات است

مطالب مرتبط با طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی