طراحی و اجرا مغازه سان هوم

بروز شده در توسط مهسا رحیمی درباره طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی (فقط 2 دقیقه مطالعه)
طراحی و اجرا مغازه سان هوم

مغازه سان هوم واقع در پاساژ اپال منطقه سعادت آباد می باشد. در تابستان 1401 این مغازه تصمیم به جابه جایی از یک واحد با متراژ تقریبی 100 متری به واحدی دیگر با متراژ تقریبی 48 متری در همان پاساژ گرفت.

نمای کانتر در واحد تجاری قبلی

یکی از ایراداتی که بخش اداری اپال به این مغازه گرفته بود، این بود که در واحد قبلی جایی مثل آبدارخانه برای گذاشتن یخچال، چای ساز و مایکروویو نداشتند. همچنین باید یک فضا برای وسایل نظافت در نظر گرفته می شد

آبدارخانه واحد تجاری

.

نمای کانتر به چند علت تغییر نکرد.یک علت اینکه تمیز و سالم باقی مانده بود و نکته مهم تر، مشتری ها این نما را می شناختند. رنگ طوسی هم رنگ برند سان هوم محسوب می شد و باید در تمام شعبات تکرار می شد.

نمای کانتر در واحد جدید پاساژ اپال

در فضای جدید، تصمیم براین شد که کمی از رنگ تیره طوسی مد نظر شرکت کاسته شود تا فضا کوچک تر از این دیده نشود چون رنگ تیره باعث می شود تا متراژ فضا کمتر از حد واقعی به نظر آید و همچنین دیوار روبه روی در سبز نعنایی روشن انتخاب شد. این رنگ ترکیب خوبی با رنگ طوسی و بافت چوب ایجاد می کند.

انتخاب کاغذ دیواری برای واحد تجاری

دیتیل ها و بافت متریال ها باید ساده انتخاب می شدند تا در کنار چیدمان محصولات باعث ایجاد شلوغی فضا نشود.

از آنجاییکه سبک بعضی از محصولات صنعتی است، سقف مغازه نیز به صورت اکسپوز و به سبک صنعتی طراحی و اجرا شد.

طراحی واحد تجاری مغازه سان هوم

طراحی داخلی واجد تجاری درپاساي اپال

 

عکس نویسنده
مهسا رحیمی

بنیان گذار برند سامانو و طراح داخلی
هدفم کمک به شما برای طراحی داخلی بهتر فضای مورد نظرتان با استفاده از دانسته هایم شامل اصول و قواعد استاندارد طراحی، ترکیب بندی درست رنگ ها در کنار هم، شناخت انواع مواد و متریال و نحوه اجرای جزئیات است

مطالب مرتبط با طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی